Μητρότητα και Δημιουργία

10:00 π.μ.

Ένα guest post από μία νέα μανούλα


Γειά σας! Είμαι η Μαρία, μια νέα μαμά και θέλω να σας παρουσιάσω πως συνδυάζω τη μητρότητα και την αγάπη μου για τη δημιουργία.


Πάντα μου άρεσε να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου και ένιωθα ικανοποίηση κάθε φορά που δημιουργούσα κάτι. Τον Μάρτιο του 2012 απέκτησα το πρώτο μου παιδάκι. Μια πανέμορφη κουκλίτσα! 


Μέχρι τότε έπλεκα διάφορα πράγματα για μεγάλους. Με το που απέκτησα όμως την μικρή μου, άρχισα να σκέφτομαι πόσο όμορφη θα ήταν με παπουτσάκια αγκαλιάς, ζακετούλες, σκουφάκια και κασκόλ φτιαγμένα από τα χεράκια της μαμάς της. 




Η γέννησή της λοιπόν δε με σταμάτησε αλλά αντιθέτως, μου έδωσε έμπνευση να κάνω όμορφα πράγματα για μωράκια και μανούλες. Μια από τις πιο όμορφες στιγμές της μέρας μου, είναι όταν μπορώ να πάρω τις βελόνες μου και να καθίσω δίπλα στη κούνια της μικρής μου, καθώς αυτή κοιμάται. 





Έτσι λοιπόν άρχισα να δημιουργώ για όλες τις ηλικίες. 

Μπορείτε να δείτε τις δημιουργίες μου στο blog που έφτιαξα 


καθώς και στην σελίδα μου στο facebook


Θα χαρώ πολύ να γίνετε μέλη και εύχομαι να σας αρέσουν!


You Might Also Like

5 comment below