Jewelry and Makeup organizers by Crafter's Calendar

1:36 π.μ.

Οργανωσε τα κοσμήματα και τα καλλυντικά σου με τις δημιουργίες από το Crafter's Calendar


I know you love all those vintage-style wooden jewelry/makeup organizers that you keep repinning in Pinterest. 

Would you like to organize all your precious makeup lovies on something like this? 

Παραδέξου το, κάνεις και εσύ συνέχεια repins με όλα εκείνα τα ξύλινα κουτιά οργάνωσης καλλυντικών και κοσμημάτων που βρίσκεις στο Pinterest.

Θα ήθελες να έχεις λοιπόν κάτι σαν αυτό;


Or maybe on something like this?

Ή κάτι σαν αυτό;


Well, me too!

One of my "lucky findings" a few days ago, was the Crafter's Calendar page on Facebook
And guess what? They are making all these gorgeous organizers custom made!
And they ship worldwide!

Λοιπόν, θα τα ήθελα και εγώ!

Μία από τις "όμορφες ανακαλύψεις" μου τις τελευταίες μέρες, είναι η σελίδα των Crafter's Calendar στο Facebook. 
Και τι ευχάριστη έκπληξη! Είναι ελληνική επιχείρηση που τα κατασκευάζει κατά παραγγελία! Μα δεν είναι καταπληκτικό;

Haven't conviced you yet? How about a custom made vanity mirror then?

Σε έπεισα ή όχι ακόμα; Τι θα έλεγες λοιπόν για έναν καθρέφτη κατασκευασμένο στα δικά σου μέτρα;


So, who is making all of these and how you can get your hands in one too?

Μα ποιος τα φτιάχνει τελικά και πως μπορείς να αποκτήσεις και εσύ ένα;


(keep reading, there are many more)

(συνέχισε, έχει και αλλα πιο κάτω)



So I send a message to their fb page and a very polite gentleman answered all my questions.
Inspired by a gift that he made for his wife, Euripides turned his talent into business and started his etsy shop in 2013.
Here is his story, in his own words

Since I was a child I loved crafting and especially creating pieces with wood!
I made my first wooden box when I was 8 as I wanted something special to put my pencils on my desk!
The idea for Crafter's Calendar came about after making a jewelry organizer as a gift for my wife!
She was thrilled with it and it finally proved to be very cute but functional at the same time!
I opened my Etsy shop in October 2013 and I made my dream come true as I turned my hobby into a full-time job!
Crafter's Calendar offers jewelry and makeup organizers as well as makeup mirrors - and soon a line of rustic chic home decoration stuff!
My goal is to make pieces that combine functionality with beauty and meet the expectations of my customers!
The best reward for all my hard work is my customers' pictures of my items in their spaces!


Έστειλα αμέσως ένα μήνυμα στη σελίδα τους στο Fb και μου απάντησε αμέσως ένας πολύ ευγενικός κύριος, που μου έλυσε όλες τις απορίες μου.
Εμπνευσμένος από ένα δώρο που σχεδίασε και κατασκεύασε για τη σύζυγο του, ο Ευριπίδης έκανε το ταλέντο του επιχείρηση και το 2013 άνοιξε το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα στο Etsy.
Αυτή είναι η ιστορία του, με δικές του λέξεις.
 
Από μικρός αγαπούσα τις χειροτεχνίες και ιδιαίτερα τις κατασκευές από ξύλο.
Όταν ήμουν 8 ετών έφτιαξα το πρώτο μου ξύλινο κουτί γιατί έψαχνα ένα ιδιαίτερο κουτί για να αποθηκεύω τα μολύβια μου πάνω στο γραφείο μου! 
Η ιδέα για το Crafter's Calendar γεννήθηκε όταν έφτιαξα ένα organizer για κοσμήματα, δώρο για τη γυναίκα μου, το οποίο αποδείχθηκε πολύ όμορφο και πρακτικό ταυτόχρονα! 
Άνοιξα το μαγαζί μου στο Etsy τον Οκτώβρη του 2013 και πραγματοποίησα το όνειρό μου, κάνοντας το χόμπι μου δουλειά πλήρους απασχόλησης!
Στο Crafter's Calendar μπορεί κάποιος να βρει organizers για κοσμήματα και καλλυντικά, όπως επίσης και καθρέφτες μακιγιάζ, ενώ σύντομα θα διατίθεται προς πώληση και η νέα μου σειρά με είδη country-rustic διακόσμησης για το σπίτι.
Στόχος μου είναι να δημιουργώ αντικείμενα υψηλής ποιοτητας και αντοχής που είναι λειτουργικά και όμορφα παράλληλα, ανταποκρινόμενα στις προσδοκίες των πελατών μου!
Οι φωτογραφίες των πελατών μου από τα αντικείμενα στο χώρο τους είναι για μένα η πιο όμορφη ανταμοιβή!



And I know what you are thinking now.

Kate, stop talking, just tell me where can I buy them? Right now!

Ξέρω τι σκέφτεσαι τώρα.
 
Kate σταμάτα να μιλάς και πες μου που μπορώ να τα αγοράσω. Αμέσως τώρα!


 
Just follow the links below ;) - Ακολούθησε τα παρακάτω link ;)




* Many thanks to Euripides M. for sharing his story and creations. 
*All photos in this post credits to Crafter's Calendar

You Might Also Like

0 comment below