Η Λίστα της Kate

Έχω αδυναμία στη οργάνωση. Στις λίστες. Και στα σημειωματάρια.

Η αδελφή μου με λέει List-woman. Έχω πολλές και μακροσκελείς λίστες, για πράγματα που θέλω, για όσα πρέπει να κάνω, για όσα πρέπει να αποφύγω κ.λπ. Θα μου πείτε τώρα "άλλη δουλειά δεν έχεις να κάνεις?". Θα σας απαντήσω ότι με βοηθάει να κοιμάμαι καλύτερα τα βράδια. Δεν χρειάζεται να απασχολώ το κεφάλι μου με το τι πρέπει να θυμηθώ να κάνω, γιατί τα έχω καταγεγραμμένα όλα.


image credits: momandwife.com


Χρησιμοποιώ τις λίστες μου και στη δουλειά και στο σπίτι. Εδώ θα σας αναφέρω τις home-lists. 




Όχι, δεν είναι μόνο το κλασσικό "τυρί-ρύζι-καφές-γάλα-καμπά". Περιλαμβάνονται και σημειώσεις όπως : έλεγχος βραστήρα, ανανέωση πλαστικών δοχείων το Σεπτέμβρη, κουτιά αποθήκευσης ρούχων, λάμπες για ανακύκλωση κ.λπ. Έτσι, στην επόμενη μου βόλτα στο Ikea, δεν θα ξεχάσω τα πιαστράκια για την κουρτίνα της mother! 


Καταγράφω τα πάντα σε ένα σημειωματάριο που κουβαλάω συνεχώς μαζί μου. Προτιμώ να χρησιμοποιώ την παραδοσιακή μέθοδο του στυλό πάνω στο χαρτί, παρά κάποια εφαρμογή κινητού τηλεφώνου ή φορητού υπολογιστή. Μετακινούμαι πολύ με τα ΜΜΜ και συνήθως κάνω τις λίστες μου κατά τη διάρκεια των διαδρομών. Παλαιότερα σημείωνα σε όποιο χαρτί έβρισκα. Μεγάλο λάθος. Ξεχασμένα χαρτάκια σε τσάντες, που ανακαλύπτονται μετά από καιρό, έχουν χάσει την αξία τους. 

Δεν υπάρχει μαγικός κανόνας για να κάνετε μία λίστα. Ακόμα και αν δεν έχετε ξαναφτιάξει. Πάρτε ένα απλό σημειωματάριο, κάτι που να σας αρέσει να έχετε μαζί σας. Και ένα στυλό. Και ένα στυλό highlighter. Απλά σημειώστε ότι θέλετε να κάνετε, χωρίς σειρά, ακόμα και αν σας φαίνονται ανακόλουθα. Δεν θα το παρουσιάσετε κάπου, είναι μόνο δικό σας. Μπορείτε να κάνετε τη λίστα σας οποιαδήποτε στιγμή σας βολεύει και όπου σας βολεύει.

Ακολουθεί η χαρούμενη στιγμή της διαγραφής. Αποστολή εξετελέσθει. Το πέρασμα με το κίτρινο μου highlighter. Μ' αρέσει να βλέπω τις λίστες μου να φωσφορίζουν, σημάδι ότι έκανα όσα είχα στο μυαλό μου. Μέχρι την επόμενη λίστα.

Αυτές τις μέρες η λίστα μου περιλαμβάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να στήσω ένα χώρο γραφείου μέσα στο σπίτι. Δύσκολη δουλειά, γιατί χρειάζεται να ξεφορτωθώ αρκετά πράγματα. Και να αναδιοργανώσω τα υπόλοιπα. Θα σας ενημερώνω για την πορεία των εργασιών.

Περιμένω να μου πείτε για τις λίστες σας. Και τα σημειωματάρια σας.
Τις χρησιμοποιείτε? Πόσο σας βοηθούν? 

Comments

Anonymous said…
Πω, πωωωω...πολύ σε ζηλεύω που μπορείς και ακολουθείς τις λίστες σου!...αυτες με τις εργασιες που εχεις να κανεις εννοώ!
Σημειωματαριο κουβαλαω κι εγω, αλλά κυριως σημειωνω σκέψεις, ιδέες και γενικά οποιαδήπτε αναλαμπή για να μην την ξεχασω. Αλλά λίστες to do όσο κι αν προσπαθω, τις περισσοτερες φορες τις αγνοώ :Ρ
Kate Astolat said…
Μου έχει γίνει συνήθεια (και λόγω δουλειάς) και χαίρομαι να σβήνω όσα τελειώνουν!
Παίρνω και μία μικρή ικανοποίηση βλέποντας τις λίστες μου highlighted :)

Popular Posts