Σεπτέμβριος, μήνας επανεκκίνησης

12:00 π.μ.

5 μικρά βήματα για χαρούμενο φθινόπωρο

Καλό μήνα σε όλους μας! 

Για πολλούς από εμάς ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας των αποφάσεων. Μαζί με τα σχολεία, (το πρωτάθλημα, τα πρωτοβρόχια, το νέο τηλεοπτικό πρόγραμμα κ.λπ.), θέλουμε και εμείς να κάνουμε μία φρέσκια αρχή.

Έχουμε λοιπόν γυρίσει απο τις διακοπές μας με όρεξη για μεγάλες αλλαγές. Θέλουμε να βρούμε νέο σπίτι, νέα δουλειά, να μετοικίσουμε σε άλλη χώρα, να βρούμε νέους φίλους, να αλλάξουμε τον εαυτό μας και τη ζωή μας ολόκληρη. 

image credits: juliemagerssoulen.blogspot.com

Με το που επιστρέφουμε όμως σιγά σιγά στη καθημερινή μας ρουτίνα, εγκαταλείπουμε μία μία τις καλοκαιρινές μας ιδέες. Μας φάινονται άπιαστα όνειρα  δίπλα στο κύμα και τελικά καταλήγουμε να μετράμε τις μέρες μέχρι την επόμενη αργία. 

Για όλα φταίει ο Νόμος της ταχύτητας

Σύμφωνα με τη Wikipedia, η μεταβoλή Δ της ταχύτητας v ενός σώματος, που εκτελεί ευθύγραμμη oμαλά επιταχυνομένη κίνηση, μεταξύ δύo τυχαίων θέσεων (μιάς παλαιάς και της τρέχουσας) ισoύται με τo γινόμενo της επιτάχυνσης a της κίνησης του σώματος επί τo χρονικό διάστημα Δt της μεταβoλής αυτής.
Η μαθηματική έκφραση του νόμου δίνεται ως εξής:
\Delta \vec v = \vec a \cdot \Delta t

Στη περίπτωσή μας, το επιταχυνόμενο σώμα που τρέχει να αλλάξει θέση με τη φόρα που του έδωσε το καλοκαιράκι, είμαστε εμείς. Όταν όμως μας κόβονται τα πόδια από μη ελεγχόμενους παράγοντες (το αφεντικό που φωνάζει, το τηλέφωνο που χτυπάει ασταμάτητα, οι πελάτες που διαμαρτύρονται, η κίνηση στους δρόμους, οι πορείες, οι απεργίες, τα χρήματα που δε μας φτάνουν κ.λπ.) και το 24ωρο δεν είναι αρκετό, πως να φτάσουμε στο σημείο ευτυχίας που θέλουμε;

Σιγά - σιγά και από τις σκάλες

Δε χρειάζεται να κάνουμε τα πάντα τώρα! Είναι οι επιθυμίες μας, θα τις σεβαστούμε και θα δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες για να τις πραγματώσουμε έτσι όπως τις έχουμε ονειρευτεί.

Βήμα 1ο - Θετικές σκέψεις
Σκέφτεστε πως κάθε χρόνο λέτε πως θα κάνετε ένα σωρο πράγματα και στο τέλος δεν γίνεται τίποτα; Αυτό το Σεπτέμβρη λοιπόν, θα τον αφιερώσετε στο να σκέφτεστε κάθε βράδυ, πριν πέσετε για ύπνο, πως θα είναι η ζωή σας όταν πραγματώσετε τις επιθυμίες σας. Αρκετά σκεφτήκατε τη μαυρίλα γύρω σας, εκεί θα είναι και το επόμενο πρωί.  

Βήμα 2ο - Κάντε μία Λίστα
Καταγράψτε τις αποφάσεις σας σε ένα χαρτί και κολλήστε το σε ένα εμφανές σημείο. Και κάθε φορά που θα το κοιτάτε, να μην απογοητεύεστε που δεν τα έχετε κάνει όλα ακόμα, αλλά να σκέφτεστε μόνο πως αξίζετε τη χαρά που θα σας φέρει η πραγματοποίηση τους. 

Βήμα 3ο - Οργανωθείτε
Θέλετε να ξεκινήσετε μαθήματα χορού; Να πάτε κολυμβητήριο; Να αρχίσετε μια ξένη γλώσσα ή μαθήματα ραπτικής; Να μάθετε σκάκι, bridge, σκι, μαγειρική, ζαχαροπλαστική, κ.λπ.; Πριν μπείτε στο πρώτο γυμναστήριο που βρίσκεται στο δρόμο σας, κάντε μία μικρή έρευνα. Ρωτήστε φίλους και γνωστούς (όλο και κάποιος θα έχει ακούσει για αυτό που σας ενδιαφέρει), ψάξτε στο διαδίκτυο (υπάρχουν και πολλές γνωστές ιστοσελίδες με προσφορές), ρωτήστε στο δημαρχείο σας (πολλοί δήμοι έχουν δωρεάν τμήματα για τους δημότες τους).
Θέλετε να αλλάξετε δουλειά; Να αλλάξετε έπιπλα; Το σπίτι σας ολόκληρο; Κάντε ένα πρόγραμμα έρευνας, ζητήστε και τη βοήθεια της οικογένειας και των φίλων σας και ξεκινήστε!

Βήμα 4ο - Βγείτε έξω
Μη κάνετε τις κοινωνικές σας επαφές αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Συναντήστε τους φίλους σας από κοντά, ρωτήστε και τη γειτόνισσα κάτι για τα εγγόνια της (ναι, αυτά που φωνάζουν τα μεσημέρια), πείτε μια κουβέντα παραπάνω με τον περιπτερά (που ξέρει τα πάντα), αρχίστε να κάνετε τα ψώνια σας και σε καταστήματα της περιόχης σας για να γνωριστείτε με τους καταστηματάρχες. Οι δημόσιες σχέσεις δε γίνονται μόνο μέσα σε γραφεία και συνεστιάσεις. Να θυμάστε πως οι πληροφορίες είναι πάντα χρήσιμες.

Βήμα 5ο - Προσέξτε τον εαυτό σας
Μη παραμελείτε τα θέλω σας, γιατί το σώμα σας θα διαμαρτυρηθεί. Μάθετε να το φροντίζετε, γιατί μόνο αυτό έχετε. Δε σας λέω να αρχίσετε ξαφνικά το φοβερό πρόγραμμα διατροφής και να ξαμοληθείτε στη παραλιακή για τρέξιμο. Κάντε λίγο πίσω και αναρωτηθείτε τι καλύτερο μπορείτε να κάνετε για σας. Κάντε τους 4 καφέδες 3, μειώστε το κάπνισμα στο 1 πακέτο τη μέρα, κοιμηθείτε μισή ώρα νωρίτερα, πάρτε απόφαση να πάτε στον οδοντίατρο για έλεγχο, κάντε και μία εξέταση αίματος προληπτικά. Δώστε στον εαυτό σας το χρόνο και τη προσοχή που του αξίζει. 

Οι δικές μου φθινοπωρινές αποφάσεις σχετίζονται κυρίως με την επέκταση της επαγγελματικής μου ενασχόλησης και τη συγγραφή του παρόντος ιστολογίου. Λέω να αρχίσω και μαθήματα σε μία σχολή χορού. Έχετε κάποια να μου προτείνετε;

Εσείς τι θέλετε να κάνετε αυτό το φθινόπωρο; Τι πληροφορίες χρειάζεστε για να πραγματοποιήσετε τις επιθυμίες σας;

You Might Also Like

0 comment below