7 Ιδέες για να οργανώσετε τις τσάντες σας

Κάθε τσάντα θέλει τη θέση της

Λίγες ή πολλές, όσες τσάντες και να έχουμε, το πρόβλημα που όλες μας αντιμετωπίζουμε, είναι το πως να τις αποθηκεύσουμε και να τις οργανώσουμε. Θα μου πείτε τώρα "Τι; Πρέπει να οργανώσουμε και τις τσάντες μας;". 

image credit: bree-bags.com

Και όμως κυρίες μου, η οργάνωση θα μας βοήθησει και εδώ, γιατί:
1. Θα τις βρίσκουμε πιο εύκολα.
2. Θα τις χρησιμοποιούμε όλες και δε θα τις ξεχνάμε στη ντουλάπα, ούτε θα "κολλάμε" με την ίδια τσάντα ανά χείρας για καιρό.
3. Θα τις διατηρήσουμε σε καλή κατάσταση για μεγάλο διάστημα
4. Θα βάλουμε ένα τέλος στον ακατάστατο "σωρό" με τσάντες που κρύβεται στη ντουλάπα.
5. Θα σταματήσουμε να ανακαλύπτουμε ξεχασμένα αντικείμενα, μέσα σε τσάντες που έχουμε μήνες να χρησιμοποιήσουμε.

Πως θα ξεκινήσετε την οργάνωση 


Ο καλύτερος τρόπος είναι να τις βγάλετε όλες μαζί από τα ντουλάπια και τα κουτιά που τις κρατάτε για να τις ξεχωρίσετε. Ναι, ακούγεται λίγο τρομακτικό. Αλλά, μόνο έτσι θα έχετε μία συνολική εικόνα σχετικά με το πόσες έχετε (πολλές) και είναι μία καλή στιγμή να σκεφτείτε πόσες τελικά χρειάζεστε (λιγότερες από όσες έχετε). Θα χρειαστεί να τις ψάξετε και να τις αδειάσετε όλες. Όλο και κάτι θα βρείτε ξεχασμένο μέσα.

image credit: bree-bags.com

Και τώρα τα δύσκολα. Πρέπει επιτέλους να αποχωριστείτε μερικές. Μην αρχίσετε τα "Όχι! Αποκλείεται, είναι οι μικροί μου θησαυροί!". Σκεφτείτε λίγο τα παρακάτω:
1. Πόσες έχετε που έχουν φθαρεί και τις κρατάτε μόνο για συναισθηματικούς λόγους; Εκπλήρωσαν το σκοπό τους, έβγαλαν τα λεφτά τους, ήρθε η ώρα για να τους πείτε αντίο. Σας πιάνουν πολύτιμο χώρο! Βγάλτε τις μία φωτογραφία και ξεφορτωθείτε τις!
2. Πόσες έχετε που ήταν αυθόρμητες αγορές και δε τις χρησιμοποιήσατε ποτέ, και ούτε πρόκειται; Βάλτε τις στην άκρη και χαρίστε τις.
3. Πόσες έχουν κάτι που έχει χαλάσει, όπως φερμουάρ, λουράκι κ.λπ.; Είτε τις πάτε για επιδιόρθωση, είτε τις ξεφορτώνεστε. Αν παραμείνουν χαλασμένες, ούτε θα τις χρησιμοποιήσετε, ούτε χώρο θα έχετε.
4. Πόσες απλά δε σας αρέσουν πια, είτε γιατί πέρασε η μόδα τους, είτε γιατί τις βαρεθήκατε, είτε γιατί ποτέ δεν σας βόλεψαν; Χαρίστε τις ή ανταλλάξτε τις σε ένα από τα πολλά party ανταλλαγής που οργανώνονται τελευταία.

Πως θα τις ξεχωρίσετε 

Τώρα που έχετε διαλέξει ποιες θα κρατήσετε, ήρθε η ώρα να τις ξεχωρίσετε. Πριν τις αποθηκεύσετε, καθαρίστε τις με ένα στεγνό πανάκι, για να μαζέψετε τυχόν σκόνη.
Μαζέψτε όλες τις καλοκαιρινές σας τσάντες και τοποθετήστε τις μέσα σε μία βαλίτσα, έτσι ώστε να τις αποθηκεύσετε στο πατάρι ή στην αποθήκη. Προσέξτε μόνο να μην τις στριμώξετε, γιατί θα χάσουν τη φόρμα τους. Μπορείτε να τοποθετήσετε μικρά τσαντάκια μέσα σε μεγάλες τσάντες. Επίσης μπορείτε να τυλίξετε τις τσάντες σε παλιά σεντόνια ή πετσέτες ή και να χρησιμοποιήσετε παλιές μαξιλαροθήκες. Βάλτε μέσα στη βαλίτσα και ένα αρωματικό σακουλάκι λεβάντας.

Ένα παλιό ψυγείο μεταμορφώθηκε
σε ντουλάπι για τσάντες
image credit: apartmenttherapy.com

Οι σάκοι ταξιδίου διπλώνονται και τοποθετούνται όλοι μαζί μέσα στο μεγαλύτερο σας σάκο. Έτσι θα ξέρετε και που να ψάξετε την επόμενη φορά που θα τους χρειαστείτε.
Από όσες έχετε τώρα μπρόστα σας, διαλέξτε πόσες δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε για τους επόμενους τρεις μήνες και τοποθετήστε τις και αυτές μέσα σε μία βαλίτσα.
Από όσες τελικά έμειναν, διαλέξτε ποιες χρησιμοποιείτε καθημερινά και ποιες όχι.

Πως θα τις οργανώσετε

Πλέον έχετε μία πλήρη εικόνα για τον αποθηκευτικό χώρο που χρειάζεστε.

Οι υφασμάτινες θήκες που τοποθετούνται μέσα στη ντουλάπα είναι μία πολύ πρακτική λύση, όπως επίσης και οι γάτζοι σε σχήμα S.

image credit: organize.com


image credit: organize.com

image credit: sweetdaysofgirlie.blogspot.com
Πολύ πρακτική λύση είναι και τα πλαστικά κουτιά και οι υφασμάτινες θήκες αποθήκευσης, που μπορείτε να βρείτε σε πάρα πολλά καταστήματα. Διατηρούν τις τσάντες σας καθαρές, μπορούν να τοποθετηθούν είτε μέσα στη ντουλάπα, είτε πάνω σε ράφια, είτε κάτω από το κρεβάτι.
image credit: caraselledirect.com
Για όσες χρησιμοποιείτε κάθε μέρα, κρεμάστε τις σε ένα προσβάσιμο σημείο. Μπορεί να είναι με γατζάκια ή πολύχρωμα πόμολα στο τοίχο, με κρεμάστρα με γατζάκια πίσω από τη πόρτα του δωματίου σας ή σε έναν καλόγηρο.


image credit: apartmenttherapy.com

image credit: aplaceforeverything.co.uk


Αφήστε σε ένα σημείο ένα όμορφο κουτί, έτσι ώστε να αδειάζετε μέσα το περιεχόμενο τους και να παίρνετε μόνο όσα χρειάζεστε κάθε μέρα. Με αυτό το τρόπο, δε θα ξεχνάτε μικροαντικείμενα μέσα στις τσάντες σας. Μία φορά την βδομάδα, θα πρέπει βέβαια να ξεκαθαρίζετε και το κουτί.

Εσείς πως οργανώνετε τις τσάντες σας; Μοιραστείτε μαζί μας τις λύσεις που χρησιμοποιείτε.

Comments

Marie said…
Κι εγώ σε υφασμάτινες θήκες μέσα στη ντουλάπα τις έχω! Καλά να περνάς και καλή Σαρακοστή! Φιλιά!
Anonymous said…
ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΠΟΛΥ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ..

stella vasiliou
Litsa said…
Έχεις δίκιο. Κι εγώ μαζεύω, μαζεύω και μια στιγμή μου τη δίνει και ξεσκαρτάρω, χωρίς να μου λείψουν ποτέ! Τώρα έχω λίγες και καλές!
Ερμιόνη said…
Καλημέρα Kate... χμ... μόλις έθιξες ακόμα μια δουλειά που επιβάλλεται να κάνω και δεν το είχα συνειδητοποιήσει! Πραγματικά οι τσάντες μου είναι στοιβαγμένες σε ένα μεγάλο και βαθύ ράφι και κάθε φορά που πρέπει να βρω μία, χρειάζομαι χάρτη και πυξίδα! Ωραίες ιδέες, ενθουσιάστηκα και θα προβώ σε άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος! Φιλιά!
jenny said…
Ζήτω η Kate! Ικανοποιείται το μέσα μου όταν σε επισκέπτομαι...Μήπως να πήγαινες σε κανένα υπουργείο να τους οργάνωνες λιγάκι και αυτούς ? Εμένα πάντως με βοήθησες πάρα πολύ και υπόσχομαι αυτό το Σάββατο να κάνω αυτήν την δουλειά! Μπράβο κοριτσάκι!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΕΣ ΘΗΚΕΣ ΤΙΣ ΕΧΩ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!
thomi said…
ωραια ολα αυτα που γραφεις, αλλα ελα που εγω εχω συλλογη από τσαντες..εκει τι κανουμε!
εχω καμμια εκατο και ακομα μυαλο δεν εβαλα, αυτο που κανω ειναι να τις ξεχωριζω σε χειμωνιατικες/καλοκαιρινες , δυστυχως δεν εχω μεγαλο σπιτι και τις καταχωνιαζω στην ντουλαπα..μου φαινεται οτι πρεπει να το κοψω το σπορ, αλλιως στο σπιτι μου θα μενουν τσαντες και οχι εγω με τον αντρα μου!
Kate Astolat said…
Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!
Ο blogger κανει νερα τελευταία και δε μπορώ να απαντήσω στα σχόλια σας ξεχωριστά!!
Καλό μήνα, καλή σαρακοστή και πολλά φιλιά σε όλες!

@Marie Πολύ χρήσιμές όντως οι υφασμάτινες θήκες!
@Stella Πολύ χαίρομαι που βοήθησαν οι συμβουλές :)
@L. όπως τα λές, λίγες και καλές! Απαραίτητο το ξεσκαρτάρισμα που και που!
@Ερμιόνη όπως γράφει και η L. , λίγες και καλές! Τις βρίσκουμε ευκολότερα και τις χαιρόμαστε περισσότερο!
@Jenny η Kate οργανωνει υπουργεία. Αλοίμονο στα υπουργεία!! χαχαχαχχα!
@Fotolabida τελικά οι υφασμάτινες θήκες έιναι εξαιρετικά διαδεδομένες και χρηστικές!Τέλεια!
@Thomi και εγω το έκοψα το συλλεκτικό σπορ, γιατί ούτε χώραγα, αλλά ούτε και της χαιρόμουν! Λίγες και καλές, αυτό είναι το γενικό συμπέρασμα τελικά!
maya =^o^= said…
πολύ μου αρέσουν τέτοιου είδους ποστ!!καλό μήνα κοριτσάκι!!!
Ωραίες ιδέες, έχω εφαρμόσει αρκετές!!

You 've been tagged :)

http://maquillagegr.blogspot.com/2012/03/11-questions-tag.html
IRINI & FOTINI said…
Καλησπέρα! Σου έχουμε κάνει tag. Θέλουμε μερικές απαντήσεις. Ωραίες ιδέες.Φιλιά.
Kate Astolat said…
Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια και για τα καλά σας λόγια και για τις προσκλήσεις!
Σύντομα θα αναρτήσω και το σχετικό Post!
Πολλά φιλιά σε όλες!
Anonymous said…
Πολύ όμορφες οι ιδέες σου!!! Κι εγώ σε υφασμάτινες θήκες τις έχω!
Έχεις κάτι από μένα! Κοίτα εδώ:
http://beautystr.blogspot.com/p/awards-tag.html
Φιλιά!!!
Kate Astolat said…
Σε ευχαριστώ πολύ :)
Σύντομα σχετική ανάρτηση με απαντήσεις και όχι μόνο :)

Popular Posts