Οργανώνοντας τα υλικά για τις χειροτεχνίες μας - Organizing ideas for your crafting supplies

Μία ανάρτηση για το αγαπημένο μας PearlBox 
A guestpost in our beloved Pearlbox

Με μεγάλη χαρά δέχτηκα τη πρόσκληση της Εύας να γράψω μία ανάρτηση για το blog της. Στο Pearlbox η Εύα μοιράζεται μαζί μας τις όμορφες δημιουργίες της, την αγάπη της για τη φωτογραφία και όλα τα όμορφα πράγματα που την εμπνέουν. Πως λοιπόν συνδυάζονται ένα blog με οργανωτικές ιδέες και ένα blog με δημιουργικές ιδέες;

I was delighted to accept Eva's invitation to write a guest post on her blog. In Pearlbox, Eva shares her beautiful creations, her love for photography and all the pretty things that inspire her. So, how do we combine a blog with organizational ideas and a blog with creative ideas?



Μα πως αλλιώς, παρά προτείνοντας ιδεές για το πως να οργανώσουμε τα υλικά για τις δημιουργίες μας! Διαβάστε το Organizing ideas for your crafting supplies στο Pearlbox.
Περιμένουμε τα σχόλια σας!

Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Εύα για τη πρόσκληση και τη χαρά που μου έδωσε να μοιραστώ τις οργανωτικές μου ιδέες με τους αναγνώστες της.

But how else, rather than suggesting ideas on how to organize our pretty supplies for our creations! Read Organizing ideas for your crafting supplies in Pearlbox.
We will love to read your comments!

I would like to thank Eva for inviting me and giving me the opportunity to share my organizing ideas with her readers!

Comments

jenny said…
Προχωρημένο! Μου αρέσει η τάξη και δυστυχώς δεν έχω ιδιαίτερο χώρο για να πραγματοποιώ τις εμπνεύσεις μου αλλά κάθε συμβουλή για οργάνωση είναι δεκτή. Κούκλα μου εσύ ! Μου λύνεις τα χέρια!
maya =^o^= said…
πολύ ενδιαφέρον ποστ!!ευχαριστούμε πάρα πολύ!!ο μπέμπης στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!μιάου!!
thomi said…
τι ωραία φωτο..μακαρι να ειχα κι εγω ενα τετοιο γραφειακι:)
πραγματικα εφτιαξε η διαθεση μου!
Kate Astolat said…
Σε ευχαριστώ Jenny μου! Θα κάνουμε αφιέρωμα για τους μικρούς χώρους!
Φιλάκια!
Kate Astolat said…
Σε ευχαριστώ πολύ Maya μου. Φιλάκια πολλά σε σένα και την υπέροχη Blogομασκώτ!! :)
Kate Astolat said…
Σε ευχαριστώ Thomi μου:)
Εύχομαι σύντομα να απόκτήσεις ένα τέτοιο και ομορφότερο γραφειάκι :)

Popular Posts