Το Λαογραφικό Μουσείο Γόννων - guest post

Διατηρώντας τη παράδοση και τις εικόνες του παρελθόντος.

Σήμερα έχουμε τη τιμή να φιλοξενούμε τους διαχειριστές της επίσημης ιστοσελίδας του Λαογραφικού Μουσείου Γόννων. Τους ευχαριστούμε πολύ για τη παρουσίαση του Μουσείου, καθώς και για τη παραχώρηση των φωτογραφιών προς δημοσίευση. 


Το Λαογραφικό Μουσείο Γόννων λειτουργεί από το 2000. Στη μόνιμη έκθεση του Μουσείου παρουσιάζονται μορφές του ελληνικού παραδοσιακού πολιτισμού, μέσα από διάφορες θεματικές ενότητες. Η καλλιέργεια της γης, η μεταποίηση προϊόντων, η αγροτική κατοικία και οι ψαράδες του Πηνειού είναι οι κυριότερες.




Επίσης, ιδιαίτερες ενότητες αποτελούν οι προθήκες με τα όπλα, τα νομίσματα, τα κοσμήματα, τα κεραμικά, τις παραδοσιακές φορεσιές και τα υφαντά. Οι συλλογές του Μουσείου αριθμούν πάνω από 7.000 χιλιάδες αντικείμενα. 



Στην επίσημη ιστοσελίδα του μουσείου, μπορείτε να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την επίσκεψη σας.

Comments

jenny said…
Μη με τρελαίνεις βρε μωρό μου! Μου έβαλες τον αργαλειό πρώτο τραπέζι πίστα! Είναι το αποθημένο μου ο αργαλειός....Να σκεφτείς πως επειδή είναι ακριβοί οι μεγάλοι αργαλειοί και δυστυχώς δεν μπορώ να αποκτήσω έναν έβαλα τον άντρα μου και μου έφτιαξε έναν πλαίσιο αργαλειό να μου φύγει το μεράκι... Τι να σου πω! Τέτοια σύμπτωση...τόσο να με νιώθεις....σε φιλώ....
Kate Astolat said…
Χρυσοχέρα Jenny μου!!
Πρέπει να κάνουμε ειδικό αφιέρωμα στις δημιουργίες σου!
Φιλιά πολλά!
Magia da Inês said…
Passei para uma visitinha.
É fantástico esse museu, precioso!
¸.•°♡♡⊱彡
BOM DIA!
Beijinhos do Brasil.
░♡░♡░
Kate Astolat said…
Gracias Magia :)
Besos!!!

Popular Posts