7 Watermelon Centerpiece Ideas - 7 Ιδέες με Καρπούζι για το τραπέζι σου

Summer is all about watermelon and Fruitsalads!
Καλοκαίρι. Δε γίνεται χωρίς καρπούζι και φρουτοσαλάτες! 

1. The beach basket / Κουβαδάκι για τη παραλία



2. The boat or Noah's Ark / Βαρκούλα ή Κιβωτός



3. The turtle / Χελωνάκι



4. The tea pot / Τσαγιέρα
 


 5. For baby showers / Μωρό στη κούνια



6. The little piggy / Μικρό γουρουνάκι



7. The rabbit / Λαγουδάκι
 

images via [1][2][3][4][5][6][7]

Join us for more summer ideas in the Lab on the Roof's Fb Page!

Comments

Eri said…
Καλά φανταστικές όλες, μου έφτιαξες την καλοκαιρινή μου μέρα!
φιλάκια πολλά!
Ερμιόνη said…
Τι φοβερές ιδέες!
Πραγματικά δυσκολεύομαι να αποφασίσω ποια μου αρέσει περισσότερο!
Φιλιά!
SPYRIDOULA said…
Είναι όλα φανταστικά!Το ενα πιο όμορφο απο το άλλο!Είμαι σίγουρη οτι θα είναι και τέλεια στη γεύση!Ευχαριστούμε για τις ιδέες!Καλό μήνα εύχομαι,καλό καλοκαίρι και τέλος να σου πω οτι έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html

Popular Posts