How to make a kite

Πως να φτιάξεις ένα χαρταετό


There is no better way to celebrate the end of Carnival, than by making and flying your own kite. It's an easy project and even children can help through the process.

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να γιορτάσεις το τέλος του Καρναβαλιού, παρά με το να φτιάξεις και να πετάξεις το δικό σου αετό. Είναι μία εύκολη κατασκευή στη διαδικασία της οποίας μπορούν να λάβουν μέρος και τα παιδιά.

[source]

So, while I was searching for an easy How-to guide, I asked my fb page readers for kite tutorials suggestions.

My dear Decofairy sent me the link to her own how-to and I reposting it here.

Έτσι, καθως έψαχνα για να βρω εύκολες οδηγίες κατασκευής, ζήτησα από τις αναγνώστριες στη σελίδα μου στο fb να μου στείλουν και δικές τους προτάσεις.

Η αγαπημένη μου Decofairy, μου έστειλε το link με τη δική της ανάρτηση κατασκευής χαρταετού, την οποία και αναδημοσιεύω.

 


Maria sent me this link, on how to make a Hexagon kite. 
(it's in greek, but you can use the google translator button on the left column) 

* Did you know that kites are originated from China?


Η Μαρία μου έστειλε τις οδηγίες για τη κατασκευή του παραδοσιακού εξάγωνου χαρταετου.

* Γνώριζες ότι οι χαρταετοί έχουν γεννηθεί στη Κίνα;

 

Kites can be also used as decorative elements. 

Here is the kite that Decofairy made for her baby daughter.


Οι χαρταετοί μπορούν να γίνουν και διακοσμητικά στοιχεία.

Αυτός είναι ο χαρταετός που η Decofairy έφτιαξε για τη Φεγγαρένια της.
 

How about you? What color will be your kite?

Λοιπόν, τι χρώμα θα έχει ο δικός σου χαρταετός;



Comments

Popular Posts